Suzanne er CEO og grundlægger af Raffle og har siden 2018 hjulpet offentlige instanser og universiteter med at sikre, at borgere hurtigt kan finde information på hjemmesiden ved hjælp af AI. Med stigende besparelser og reduceret åbningstid i kommunerne er det afgørende, at borgerne kan servicere sig selv nemt og effektivt døgnet rundt. Raffle understøtter kommunernes kanalstrategi ved at forbedre den digitale oplevelse, så borgere kan finde, hvad de søger efter, i første forsøg, uanset søgemetode.
Vi har udviklet en AI-baseret søgemotor og chat assistent, der hurtigt kan erstatte eksisterende søgefunktioner. Borgernes spørgsmål og adfærd giver indsigter til optimering af hjemmesidens indhold. Raffle er fuldt GDPR-compliant og auditeret til den højeste sikkerhedsstandard, SOC2/ISAE, hvilket giver sikkerhed og tryghed i samarbejdet. Webtilgængelighed er sammen med stemmesøgning også meget vigtige elementer i vores løsninger, så borgerne nemt kan få adgang til information 24/7.
Oplæg:
Vi kigger på konkrete eksempler, feks. Frederiksberg Kommune, hvor vi forbedrer den digitale service, for at sikre, at borgerne kan servicere sig selv døgnet rundt, selv med færre ressourcer og reduceret åbningstid. Vi vil dykke ned i, hvordan Raffles AI-søgemotor og chat assistenter kan implementeres og samtidig levere dybdegående indsigt i, hvad borgerne søger efter, men ikke finder. Disse indsigter hjælper jeres digitale redaktører og webmastere med effektivt at optimere hjemmesidens indhold til borgernes behov. Vi berører også de vigtige elementer som webtilgængelighed, stemmesøgning og GDPR for at sikre en inkluderende oplevelse for alle borgere.